سطح مقاومتی قیمت طلا 1321 دلار است
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

تازه ترین تحلیل تکنیکال دیلی اف ایکس نشان می دهد سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1321 دلار است و در صورت شکست این سطح قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

تحلیل تکنیکال.سطح مقاومتی.قیمت طلا.روسیه و غرب.خرده فروشی.اونس طلا.شکسته شدن

به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی اف ایکس؛ نگرانی های بین المللی نسبت به تشدید روابط روسیه و غرب بر سر بحران اوکراین و بمباران عراق توسط جنگنده های آمریکایی و از سر گرفته شدن درگیری ها در نوار غزه تاثیر زیادی بر افت شاخص سهام در بازارهای بین المللی و افزایش قیمت طلا در هفته گذشته داشته است.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای صنعتی و تجاری در آمریکا طی روزهای آینده نیز تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا خواهد داشت و وضعیت اقتصادی این کشور را بهتر روشن خواهد کرد.

وضعیت خرده فروشی تولیدات صنعتی و شاخص اعتماد مصرف کننده آمریکا در روزهای آینده منتشر خواهد شد. از نقطه نظر تکنیکال میانگین قیمت جهانی هر اونس طلا در 50 روز گذشته 1296 دلار بوده است. قیمت طلا اکنون این سطح را شکسته و به مرز 1310 دلار رسیده است.

به نظر می رسد سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1321 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به زودی به 1334 و 1345 و در نهایت به 1367 دلار خواهد رسید.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز 1292 دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح نیز قیمت طلا به زودی به کمتر از 1280 دلار خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی